SsangYong Tivoli

Exterior

Interior

Actyon interior

Siguranta

Control electronic al stabilitatii (ESP)

Sistemul ESP intervine imediat in momentul in care o roata aluneca sau cand sesizeaza sub- sau supravirarea automobilului. Sistemul cuprinde sistemul de control al tractiunii FTCS, sistemul de distributie automata a fortei de franare EBD, sistemul pentru prevenirea blocarii la franare ABS, sistemul activ pentru prevenirea rasturnarii ARP, asistenta la pornire in rampa HSA, precum si sistemul de asistenta la franarea de urgenta si semnalul de oprire de urgenta HBA-ESS.

Tehnologie HSA

Sistemul de asistenta la pornire rampa previne deplasarea in spate a autovehiculului la pornirea in panta prin mentinerea presiunii de franare in intervalul de timp necesar soferului sa elibereze pedala de frana si sa apese pedala de acceleratie.

Semnalizarea franarii de urgenta (ESS)

Cu totii ne-am aflat pe autostrada si, la un moment dat, masina din fata frâneaza brusc si te obliga sa frânezi la rândul tau si mai tare, rugându-te ca masina din spatele tau va reactiona la timp. Nu ti-ar placea sa existe o modalitate de a te asigura ca traficul din spatele tau stie ca ceva e în neregula? Ei bine, solutia o reprezinta lampa noastra de frâna de urgenta (ESS), care functioneaza atunci când viteza este mai mare de 50 km/h si stie sa deosebeasca frânarea normala de frânarea datorata unui element neprevazut. În cazul frânarii datorate panicii, lampile de frâna LED vor clipi intermitent de patru ori pe secunda, ceea ce va trimite un mesaj clar traficului din spate ca este posibil sa existe o problema în fata. De îndata ce viteza autovehiculului coboara sub 10 m/h, lampile de frâna LED vor înceta sa clipeasca si în locul lor se vor aprinde luminile de avarie.

Sistemul de protectie activa impotriva rasturnarii (ARP)

Controlul stabilitatii impotriva rasturnarii (ARP) utilizeaza senzorii de la bord pentru a monitoriza modificarea unghiului de giratie la abordarea virajelor. Daca sistemul detecteaza o crestere brusca a acestuia, franeaza imediat rotile exterioare pentru a genera subvirare. Traiectoria pe viraj se largeste si se reduce astfel riscul de rasturnare.

Sistem de monitorizare a presiunii in anvelope
(TPMS)

Imagineaza-ti ca te afli pe banda de depasire a unei autostrazi de mare viteza. Autovehiculul tau incepe sa serpuiasca; la inceput, esti nedumerit(a) si apoi iti dai seama care este problema. Nivelul presiunii din una dintre anvelopele din spate este periculos de scazut - cu putin noroc, vei reusi sa ajungi in siguranta pe banda de refugiu. Acest scenariu este terifiant si reprezinta unul dintre motivele pentru care am dezvoltat sistemul de monitorizare a presiunii in anvelope (TPMS), care utilizeaza senzori montati in ventilul fiecarei anvelope. Daca te deplasezi cu o viteza de cel putin 30 km/h si nivelul presiunii din oricare dintre anvelope este sub cel recomandat, vei fi avertizat(a) instantaneu.

Performanta

Motor benzina 2.0 e-XGi, 149 CP

Acest motor se distinge prin suplete si performanta.Cei 149 CP si un cuplu de 197 Nm genereaza o atitudine sportiva asigurand totodata din cele mai reduse consumuri de combustibil din clasa sa.

Motor diesel 2.2 e-XDi, 178 CP

Versiunea de 178 CP a motorului diesel de 2,2 litri *Low-end-torque* dezvolta un cuplu motor de 400 Nm in plaja de turatii cea mai des folosita, 1400-2800 rpm, asigurand astfel un comportament rutier incredibil de dinamic concomitent cu un consum redus de combustibil.

Mai mult, o caracteristica ce-l face unic in clasa sa este asigurarea unui cuplu de 200 Nm inca de la 1,000 rpm.

Transmisie automata in 6 trepte

6 trepte sunt mai eficiente decat 5, mai ales ca aceasta transmisie automata E-Tronic cu 6 trepte (Mercedes Benz) este mai compacta, schimba mai lin si mai silentios decat transmisia automata cu 5 trepte pe care o inlocuieste. In plus, SsangYong a adaugat o treapta de viteza si pentru a amplifca economia de carburant.

Transmisia manuala in 6 trepte

Pentru pasionatii de condus, care prefera sa schimbe singuri treptele de viteza, SsangYong propune o transmisie manuala in 6 trepte. Economica, silentioasa, lina si durabila.

Confort

Convenience

Big Space

Big enough boot to store prams, extra shopping and the inevitable holiday paraphernalia each school holidays with your kids.

Sistem de asistenta la garare

Parcarea cu spatele este acum cu mult mai facila.Senzorii de avertizare plasati in bara spate previn impactul cu diferite obstacole in timpul mersului in marsarier. Acesta este de ajutor in special cand exista obstacole mici, precum o cutie sau un pilon. Senzorii vor detecta orice pericol.

Rezerva Drive-Test!

Culori

Video

Specificatii

Engine Petrol Diesel
Driven wheels 2WD / 4 WD
Transmission 6 MT / 6AT
Dimensions Overall length mm 4,410
Overall width mm 1,830
Overall height mm 1,675 (1,710 : with roof rack)
Wheelbase mm 2,650
Tread Front mm 1,573
Rear mm 1,558
Overhang Front mm 920
Rear mm 840
Approach angle degree 20.5
Min. clearance mm 180
Min. turning radius m 5.4
Weight Gross vehicle weight Kg 2,100 2,180
Kerb weight Kg 1,545 ~ 1,599 1,611 ~ 1,665
Engine Fuel - Petrol Diesel
Capacity cc 1,998
Bore x stroke mm 86.2 x 85.6
Compression ratio - 10.5 : 1 16.5 : 1
Number of cylinders - 4 In-line
Performance Max. power kW/rpm 109.6 / 6,000 129 / 4,000
ps/rpm 149 / 6,000 175 / 6,000
Max. torque Nm/rpm 197 / 4,000 360 / 2,000 ~ 3,000
Max. speed Km/h 165 186
Fuel
Consumption
Combined L/100km 7.96 7.3
Extra Urban L/km 6.61 6.0
Urban L/km 10.32 9.5
CO2 (Combined) g/km 185 194